Založ si blog

Ako som (do)pozeral správy na Markíze

Krátky náčrt situácie : August, piatok večer, príjemný letný večer. Ste náhodou doma a náhodou ide TV. Náhodou je zapnutá Markíza a náhodou je 19:00 a idú správy. Náhodou budete študovať akýsi odbor, kde sa vám tie správy celkom zídu, lebo zo všeobecného prehľadu a aktuálneho diania budete čerpať na prednáškach a prednášajúci si všimne, že nie ste úplne mimo a nemáte práve pustený film.

Ale k veci : ako som spomenul, urobil som osudnú chybu a videl som správy TV Markíza. Myslím, že poslednýkrát. Dobre, nebudeme si naivne tvrdiť, že sa tam má hovoriť 3x o Sýrii, že tam má byť dlhý objektívny príspevok o tých ruských expertkách z kostola alebo o návrhu nového rozpočtu na budúci rok.

Všetky relatívne obstojné príspevky sa strácajú vo veľkom množstve smútku a falošnej sústrasti. O dopravnej nehode v Prešove sme sa dozvedeli viac ako dosť, veď je to ich špecialita. Nedostatok natočeného materiálu sa kompenzoval dlhými a opakovanými pohľadmi do tvárí šokovaných účastníkov nehody. Ďalší super príspevok sa podaril z pohrebu obetí na nejakých pretekoch. Smutná, priam tragická pieta, mikrofón mali smútiaci zrejme aj zjesť, aby to nalákalo viac ľudí k obrazovke.

Pozitívnych správ : 0. Dobre čítate, lebo to, že v Markíze bude DOD a bude tam charizmatický Vilo R. so svojim Modrým z neba, o ktorom sa už písalo dosť, nepovažujem za výhru a optimizmus.

Záver : správy na Markíze viac nebudem pozerať. Netúžim po smútku ľudí, ktorým média nepomáhajú tým, že ukazujú ich utrpenie v hlavnom vysielacom čase. Netúžim po televíznych novinách, čo neprinesú nič okrem škandálov, káuz alebo nehôd. Vlastne, čím ďalej tým viac sa prikláňam k tým, čo svorne tvrdia : nepozerám slovenské televízie.

Keď sa Facebook lúči s vami, nie vy s ním

10.06.2013

Kedysi by som si tento blog postol na facebook. Lenže to je kedysi, facebook už nemám a tak už o ňom môžem iba písať. Niečo také, ako tento blog. Ušetrím vás, aj seba ťažkej filozofickej rozpravy o tom, prečo? Prečo som si ho zrušil, ako som mohol opustiť všetkých, na čele s modrou sieťou. Je to vlastne jedno. Dôvodov môže byť milión, v dôsledku je to aj tak iba [...]

O Lancovi Armstrongovi

18.01.2013

Keď som bol malý, tak sme doma mali káblovku a ja som vždy v lete zvykol pozerať Tour de France. Veľmi som tomu ešte nerozumel a tak som iba hľadal uja, ktorý je v žltom tričku. Vedel som, že ten v žltom je prvý a najrýchlejší. Bolo mi celkom jedno, že ide o čas a ten žltý nie vždy etapu vyhraje. Keď som trochu vyrástol, už som vedel, že ten ujo, čo je stále v žltom [...]

Prečo sú dôležité Vianoce

21.12.2012

Mohol by som napísať niekoľko článkov o Vianociach : ako napríklad teraz sedím sám v internátnej izbe, za oknom je moskovských – 18 °C, dávam si koláč, ktorý piekla mama a snažím sa, dokázať si, že všetko bude v pondelok a utorok rovnaké ako predtým, aj keď budem 2000 km od domova a všetko bude „inak“. Alebo by som mohol napísať o tom, že ma iritujú [...]

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

Mikuláš Černák, súd

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:52

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Peter

O bežnom živote. O ľuďoch. Aj poeticky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 72913x
Priemerná čítanosť článkov: 3314x

Autor blogu

Kategórie