Založ si blog

Ako som zlomil palicu nad TV Markíza

Je štvrtok večer. Sedím v Moskve v internátnej izbe  a vonkoncom nepozerám televíziu Markíza, lebo v súčasnej dobe nemám ani televízor. Akosi mi ani nechýba, ale o tom nabudúce.

Jedna moja známa na sociálnej sieti (novinárka) zverejnila svoje opovrhnutie správami na Markíze. Rozhodol som sa navštíviť ich stránku, hovorím si, možno nájdem live vysielanie a pozriem sa, prečo sa ľudia tak v poslednej dobe pohoršujú (samé blogy a komentáre, veľký článok s šéfom spravodajstva atď).

Vysielanie som síce nenašiel, snáď našťastie ! Na ich peknej stránke sa vynímajú titulky článkov ako v bulvárnom magazíne !

1. “ … Tá z takej relácie je tehotná .. “ 2. “ … Tá si dávala dole spodnú bielizeň a provokovala v priamom prenose … “ 3. “ … Modre z neba včera pochovalo konkurenciu sledovanosťou … “

Radšej som stránku zavrel a viac ju neotvorím ! Viac si nezapnem TV Markíza – ani keď budem mať televízor, ani keď budem doma, počas prázdnin. Už som tu mal sériu článkov o ich perfektných reklamách počas filmov alebo o úbohých, komerčných a smútočných televíznych novinách.

Neviem, či je to iba Markízou alebo úpadkom celej spoločnosti. Nežiadam, aby sme každý deň mali na tanieri dokumenty o popredných spisovateľoch a každý večer debaty o smerovaní slovenskej ekonomiky. Ale demonštrovať ľudský smútok a utrpenie v plnej paráde (Modré z neba) a ešte na tom so súcitom zarábať odmietam pozerať. Rovnako ako nemám záujem dennodenne vídať zvláštne osobnosti v hlavnom vysielacom čase, ktoré bojujú o rozprávkové ceny v duchaplných šou, ktoré sú iba stojom na peniaze pre televíziu.

Toto je posledný článok o TV Markíza na mojom blogu. Ja som už zlomil palicu. Kedy zlomíte vy ?

 

P. S. : Radšej sa nepýtam, koľko to ľudia vydržia pozerať, keď tá televízia je lídrom trhu. Buď prestanú alebo nám vychovajú plejádu konzumných …

 

 

Keď sa Facebook lúči s vami, nie vy s ním

10.06.2013

Kedysi by som si tento blog postol na facebook. Lenže to je kedysi, facebook už nemám a tak už o ňom môžem iba písať. Niečo také, ako tento blog. Ušetrím vás, aj seba ťažkej filozofickej rozpravy o tom, prečo? Prečo som si ho zrušil, ako som mohol opustiť všetkých, na čele s modrou sieťou. Je to vlastne jedno. Dôvodov môže byť milión, v dôsledku je to aj tak iba [...]

O Lancovi Armstrongovi

18.01.2013

Keď som bol malý, tak sme doma mali káblovku a ja som vždy v lete zvykol pozerať Tour de France. Veľmi som tomu ešte nerozumel a tak som iba hľadal uja, ktorý je v žltom tričku. Vedel som, že ten v žltom je prvý a najrýchlejší. Bolo mi celkom jedno, že ide o čas a ten žltý nie vždy etapu vyhraje. Keď som trochu vyrástol, už som vedel, že ten ujo, čo je stále v žltom [...]

Prečo sú dôležité Vianoce

21.12.2012

Mohol by som napísať niekoľko článkov o Vianociach : ako napríklad teraz sedím sám v internátnej izbe, za oknom je moskovských – 18 °C, dávam si koláč, ktorý piekla mama a snažím sa, dokázať si, že všetko bude v pondelok a utorok rovnaké ako predtým, aj keď budem 2000 km od domova a všetko bude „inak“. Alebo by som mohol napísať o tom, že ma iritujú [...]

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

Škola / Školstvo / Žiak /

Školákom sa začali veľkonočné prázdniny, do lavíc sa vrátia o týždeň

28.03.2024 07:30

Veľkonočné prázdniny sú pre školákov posledným dlhším voľnom pred koncom školského roka.

Peter

O bežnom živote. O ľuďoch. Aj poeticky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 72796x
Priemerná čítanosť článkov: 3309x

Autor blogu

Kategórie