Založ si blog

Archív: november, 2012

Kazuistika (môj príbeh)

Tento článok som napísal ako 15 ročný pre biologickú olympiádu s pomocou mojej mamy. Mojou „filozofiou“ je neľutovať sa. Verím, že tento text aj tak vyznie. Prosím, neposielajte ma do Modrého z neba, ďakujem – neprosím. P. V. Narodil som sa v júni 1992 s diagnózou Aplasio radii congenita, t.j. s chýbajúcou radiálnou kosťou v predlakti pravej ruky. Bola […]

Pokračovanie článku

Cena Vila Rozborila

Reláciu Modré z neba nepozerám. Nepozerám TV Markíza. Ale viem, teda čítal som, že Vilo R. dostal cenu : „za celospoločenský prínos v sociálnej oblasti v SR“. Aha, tak fajn. Relácia Modré z neba spolu s Vilom Rozborilom pomáha občanov v núdzi, v ťažkej situácii, plní im priania a túžby, vyvoláva emócie a tak. Relácia Modré z neba ukazuje odvrátenú stránku […]

Pokračovanie článku

Učiteľom

Tento text nemá prakticky nič spoločné s vašim štrajkom. Čítal som teraz článok, jednej z vás, ktorá prichádza o prácu a vyzerá to tak, že nadriadení si ju nevážia. Zamyslel som sa, nad tým, ako to s vami vyzerá a ako sa musíte často cítiť. Viem, že primárne sa štrajk týka finančného ohodnotenia, ale ja myslím na niečo iné. Sám som minulý rok maturoval na […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Peter

O bežnom živote. O ľuďoch. Aj poeticky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 72874x
Priemerná čítanosť článkov: 3312x

Autor blogu

Kategórie