Založ si blog

Cena Vila Rozborila

Reláciu Modré z neba nepozerám. Nepozerám TV Markíza. Ale viem, teda čítal som, že Vilo R. dostal cenu : „za celospoločenský prínos v sociálnej oblasti v SR“. Aha, tak fajn.

Relácia Modré z neba spolu s Vilom Rozborilom pomáha občanov v núdzi, v ťažkej situácii, plní im priania a túžby, vyvoláva emócie a tak.

Relácia Modré z neba ukazuje odvrátenú stránku života, zarába na smutných príbehoch ľudí a za cenu veľkej sledovanosti sa snaží vyvolať celospoločenskú ľútosť. Ukazuje plačúcich a trpiacich, dojemne púšťa hudbu v pravý čas a Vilo sa vždy v pravý čas pýta detí alebo rodičov tie správne otázky : „A ako veľmi ťa to bolelo ? A chýba ti maminka ?  A bál si a plakal si ?

Vilo je tiež len človek a občas sa rozplače. Potom o tom píše všetkým na facebook a žiada podporu pre tých, o ktorých bol či bude ďalší príbeh. Vraj lajk a zdieľanie veľa pomôžu, doteraz som nepochopil, AKO. A ešte sú tam celebrity, čo prídu zaspievať, dám 50 eur na to, že na playback.

Neviem, ale podľa mňa si V. R. za reláciu Modré z neba a pitvanie osudov bezmocných ľudí takúto cenu nezaslúži.

Aha, udelila mu ju jedna známa zdravotnícka vysoká škola. Tuším okrem pofidérnych titulov, udeľujú aj pofidérne ceny.

 

 

Keď sa Facebook lúči s vami, nie vy s ním

10.06.2013

Kedysi by som si tento blog postol na facebook. Lenže to je kedysi, facebook už nemám a tak už o ňom môžem iba písať. Niečo také, ako tento blog. Ušetrím vás, aj seba ťažkej filozofickej rozpravy o tom, prečo? Prečo som si ho zrušil, ako som mohol opustiť všetkých, na čele s modrou sieťou. Je to vlastne jedno. Dôvodov môže byť milión, v dôsledku je to aj tak iba [...]

O Lancovi Armstrongovi

18.01.2013

Keď som bol malý, tak sme doma mali káblovku a ja som vždy v lete zvykol pozerať Tour de France. Veľmi som tomu ešte nerozumel a tak som iba hľadal uja, ktorý je v žltom tričku. Vedel som, že ten v žltom je prvý a najrýchlejší. Bolo mi celkom jedno, že ide o čas a ten žltý nie vždy etapu vyhraje. Keď som trochu vyrástol, už som vedel, že ten ujo, čo je stále v žltom [...]

Prečo sú dôležité Vianoce

21.12.2012

Mohol by som napísať niekoľko článkov o Vianociach : ako napríklad teraz sedím sám v internátnej izbe, za oknom je moskovských – 18 °C, dávam si koláč, ktorý piekla mama a snažím sa, dokázať si, že všetko bude v pondelok a utorok rovnaké ako predtým, aj keď budem 2000 km od domova a všetko bude „inak“. Alebo by som mohol napísať o tom, že ma iritujú [...]

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Na Slovensku od začiatku roka evidujú 390 prípadov čierneho kašľa

19.04.2024 12:21, aktualizované: 14:00

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Peter

O bežnom živote. O ľuďoch. Aj poeticky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 72872x
Priemerná čítanosť článkov: 3312x

Autor blogu

Kategórie