Ako som pozeral film na Markíze

23. júla 2012, Peter, Nezaradené

Myslím, že okrem verejnoprávnej a  zlepenej, ktorá si teraz hľadá riaditeľa, a v Rádiu_FM sa už boja, že ich zrušia (týmto pozdravujem) sa tento článok na tie ostatné „slovenské“ TV stanice dá aplikovať.

Typický, teda vlastne netypický, Petrov večer. Sedím pri televízii a hotujem sa celkom odhodlane pozerať film na Markíze. Nedávajú žiadnu zaujímavú reality show v hlavnom vysielacom čase (fú, asi to bez nich fakt nabudúce neprežijem) a ja si môžem pozrieť film.

Samozrejme zahraničný a samozrejme americký, ale o tom by bol blog niekedy nabudúce. Čas 20.00 či ako to bolo, keď som bol malý, je už dávno minulosťou a tie nové časy akosi neovládam. Film začína pred 20:30 a aj to v nádeji považujem za úspech.

Ale, nesmial som sa dlho. Film má podľa údajov na stránkach výrobcu minutáž 121 minút. Markíza mi k nemu pribalila hodinový balíček navyše. Kúskovalo sa každých 15 minút, reklám bolo myslím dokopy 8. Ale ja osobne, som to po 6 zabalil (dopozerám si to ako pirát na webe). Pamätám sa, že som sa sťažoval, keď za hodinu dali jednu. Hm, časy sa menia a ja očividne s výdržou nekráčam s dobou.

Ale dôležité je, že 10x som videl ponuku každého mobilného operátora, vážne som začal zvažovať kúpu auta : len neviem či modré alebo žlté a či v hotovosti alebo na úver. Naučili ma, ktorú banku si vybrať, ktorý prací prostriedok zaručene vyperie paradajky z trička a pod.

Milé televízie ! Keď nabudúce, čo je raz za uhorský rok, budem sledovať film na vašom programe, pripravte mne a iným znechuteným presný rozpis reklám ! Aspoň si skočím vyvenčiť psa a kúpim nejaké čipsy 🙂