Ako som zlomil palicu nad TV Markíza

11. októbra 2012, Peter, Nezaradené

Je štvrtok večer. Sedím v Moskve v internátnej izbe  a vonkoncom nepozerám televíziu Markíza, lebo v súčasnej dobe nemám ani televízor. Akosi mi ani nechýba, ale o tom nabudúce.

Jedna moja známa na sociálnej sieti (novinárka) zverejnila svoje opovrhnutie správami na Markíze. Rozhodol som sa navštíviť ich stránku, hovorím si, možno nájdem live vysielanie a pozriem sa, prečo sa ľudia tak v poslednej dobe pohoršujú (samé blogy a komentáre, veľký článok s šéfom spravodajstva atď).

Vysielanie som síce nenašiel, snáď našťastie ! Na ich peknej stránke sa vynímajú titulky článkov ako v bulvárnom magazíne !

1. “ … Tá z takej relácie je tehotná .. “ 2. “ … Tá si dávala dole spodnú bielizeň a provokovala v priamom prenose … “ 3. “ … Modre z neba včera pochovalo konkurenciu sledovanosťou … “

Radšej som stránku zavrel a viac ju neotvorím ! Viac si nezapnem TV Markíza – ani keď budem mať televízor, ani keď budem doma, počas prázdnin. Už som tu mal sériu článkov o ich perfektných reklamách počas filmov alebo o úbohých, komerčných a smútočných televíznych novinách.

Neviem, či je to iba Markízou alebo úpadkom celej spoločnosti. Nežiadam, aby sme každý deň mali na tanieri dokumenty o popredných spisovateľoch a každý večer debaty o smerovaní slovenskej ekonomiky. Ale demonštrovať ľudský smútok a utrpenie v plnej paráde (Modré z neba) a ešte na tom so súcitom zarábať odmietam pozerať. Rovnako ako nemám záujem dennodenne vídať zvláštne osobnosti v hlavnom vysielacom čase, ktoré bojujú o rozprávkové ceny v duchaplných šou, ktoré sú iba stojom na peniaze pre televíziu.

Toto je posledný článok o TV Markíza na mojom blogu. Ja som už zlomil palicu. Kedy zlomíte vy ?

 

P. S. : Radšej sa nepýtam, koľko to ľudia vydržia pozerať, keď tá televízia je lídrom trhu. Buď prestanú alebo nám vychovajú plejádu konzumných …