Založ si blog

Archív: október, 2012

Obyčajná moslimka

Na Slovensku sa píše veľa o rómskom etniku. Ja žijem v Rusku a tu sa otvára permanentne otázka prisťahovalcov z Kaukazu a iných republík, ktoré kedysi patrili do Sovietskeho zväzu. Tento blog nebude o tom, ako treba riešiť záležitosti tých či oných. Veď ja nie som riaditeľ zemegule a nezožral som všetky patenty sveta. Neviem, zrejme príliš vnímam okolie a všímam si […]

Pokračovanie článku

Ako som zlomil palicu nad TV Markíza

Je štvrtok večer. Sedím v Moskve v internátnej izbe a vonkoncom nepozerám televíziu Markíza, lebo v súčasnej dobe nemám ani televízor. Akosi mi ani nechýba, ale o tom nabudúce. Jedna moja známa na sociálnej sieti (novinárka) zverejnila svoje opovrhnutie správami na Markíze. Rozhodol som sa navštíviť ich stránku, hovorím si, možno nájdem live vysielanie a pozriem sa, […]

Pokračovanie článku

Pár viet o MGIMO

Kedysi som na jednom slovenskom blogu napísal blog o jednom inštitúte. Ten inštitút je teraz univerzitou a vyučujú sa tam prevažne medzinárodné vzťahy, právo a pod. Nachádza sa v Moskve, čo sa teraz nemusí veľmi hodiť. A kedysi tam študovali ľudia, čo hýbali alebo hýbu paličkami moci na mojom rodnom Slovensku. Dostal som pár faciek a rán, bol zo mňa už komunista (v 16 […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Peter

O bežnom živote. O ľuďoch. Aj poeticky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 72946x
Priemerná čítanosť článkov: 3316x

Autor blogu

Kategórie