Založ si blog

Ako nebude blog tým, čím býval.

Je to super. Naozaj. Na jednej nemenovanej stránke si teraz môžete zaplatiť propagáciu svojho blogu. Na 3 dni za X eur a na týždeň za XY eur.

Je to smiešne. Je to zarážajúce. Je to smutné. Je to hlúpe. Idú voľby a ja sa už „úprimne“ teším. Na tých, čo si zaplatia propagáciu vlastného článku. Ja sa teším, že to budú „určite“ obyčajní smrteľníci, čo píšu o kultúre, láske a spoločnosti.

Voľby budú v marci. Očakávajme teda, že jednotlivci – politici budú „bombardovať“ takouto platenou cestou svojho voliča. Už to na Slovensku dávno nie je iba o mítingoch. Percentá sa dajú zbierať aj na internete.

 

Veď tí poslední, čo akože povalili vládu, či ako sa im to nadáva, by o tom mohli robiť prednášky. Zisk voliča cez internet. Každopádne je pre mňa a asi aj pre vás blog miestom slobodným. Miestom, kde každý za rovnakých podmienok (aspoň teoreticky) môže vyjadriť názor a postoj.

Viac ako zvláštne, nemyslíte ?!

Keď sa Facebook lúči s vami, nie vy s ním

10.06.2013

Kedysi by som si tento blog postol na facebook. Lenže to je kedysi, facebook už nemám a tak už o ňom môžem iba písať. Niečo také, ako tento blog. Ušetrím vás, aj seba ťažkej filozofickej rozpravy o tom, prečo? Prečo som si ho zrušil, ako som mohol opustiť všetkých, na čele s modrou sieťou. Je to vlastne jedno. Dôvodov môže byť milión, v dôsledku je to aj tak iba [...]

O Lancovi Armstrongovi

18.01.2013

Keď som bol malý, tak sme doma mali káblovku a ja som vždy v lete zvykol pozerať Tour de France. Veľmi som tomu ešte nerozumel a tak som iba hľadal uja, ktorý je v žltom tričku. Vedel som, že ten v žltom je prvý a najrýchlejší. Bolo mi celkom jedno, že ide o čas a ten žltý nie vždy etapu vyhraje. Keď som trochu vyrástol, už som vedel, že ten ujo, čo je stále v žltom [...]

Prečo sú dôležité Vianoce

21.12.2012

Mohol by som napísať niekoľko článkov o Vianociach : ako napríklad teraz sedím sám v internátnej izbe, za oknom je moskovských – 18 °C, dávam si koláč, ktorý piekla mama a snažím sa, dokázať si, že všetko bude v pondelok a utorok rovnaké ako predtým, aj keď budem 2000 km od domova a všetko bude „inak“. Alebo by som mohol napísať o tom, že ma iritujú [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Peter

O bežnom živote. O ľuďoch. Aj poeticky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 72921x
Priemerná čítanosť článkov: 3315x

Autor blogu

Kategórie